Thursday, September 8, 2011

6 BULAN BERLALU

Pejam celik
pejam celik
pejam celik
da 6 bulan
da lama jugak rupanya
bagi yang da bertahun2 mungkin merasakan eleh.............
baru 6 bulan
tapi bagi aku dan dia
6 bulan sungguh bermakna

macam2 ada
macam2 dugaan
mcam2 laaaa
kuat dengan x kuat jek kan
nak2 pulak dapat awek yang mcm2 perangai
mmg la kne banyak2 sabar

tapi
aku bersyukur
sbb aku dapat yang sabar melayan perangai aku yang kadang2 entah2 apa
*kutuk diri sendiri*
sekarang usia perhubungan yang terbina sudah 6 bulan
haruslah aku gembira
menjadikan aku lebih matang lagi
matang ke ek???
hanya yang layak menjawab jek boleh jawab ye...
hihihihi

untuk awak : selamat ulang tahun yang ke 6 bulan..kita cuba jadi yang terbaik dikalangan yang terbaik ok????
kita kasi tunjuk muka awak sikit laaa
sbb entri ni kita cite pasal awak

---------------------------






------------------------------








-------------------------------












taraaaaaaaaaaaaaaaa

















selamat hari raya..sebab pakai baju melayu kan,,,hihihihi

0 comments: