Monday, September 12, 2011

setelah sekian lama

korang semua nmpk x tajuk entri aku???
ok aku x nak cerita panjang2...mari kita mulakan
baiklah
ini adalah entri yg ditulis setelah sekian lama tidak menaip entri
blog ni pun da berhabuk da aku tgk...haishhh...kalau la ada application tok blog yg bila kita da lama x bukak dy kuat sawang2 dekat skin dy...konfem 200% blog kita hodoh kan???
idea yang xkn penuh diwujudkan

ok 
stop kt situ
aku sekrang nk cerita pasal plan2 da apa yg terjadi keatas kehidupan ku setelah beberapa ketika meninggalkan blog.
ok 1 2 3 
mula

hari tu sambil dok tengok2 kalender aku terperasan yg 16hb sept merupakan hari cuti dan hari jumaat 
jadi aku pun gatal2 membuat plan nk jumpe kawan2 kt pd.
kenapa pd
sbb tmpt pestime kami jumpa
ok plan semua da cantik da
smbil tu plan la pegi beraya kerumah rakan2 seperjuangan dan kemungkinan rumah my hubby laa
setelah semua siap di rancang
akhirnya kami seronok dan excited nak tunggu tarikh tu
3hari 2 malam....
korang ada ke???
hahahahaha

tup...tup...
bila da nk dekat dengan tarikh..
tetiba aku dapat berita kilang aku terbakar teruk
aku sebagai staf admin perlulah menjalankan tugas menenangkan bos dan tidak menyemakkan kepala otak dy...
dalam masa yang sama aku telah berjanji dengan rakan2 utk ke pd
cuti utk hari sabtu x apply lagik nih
macam mana ek???
hati da x keruan
tp bila cite ngan kawan2 dieorang bagi support baik punya laaa
aku cuba sehabis baik ea korang...
doakan aku tau

my hubby da spoil mud da bila aku cakap 
x sampai hati nk cuti dalam keadaan macam nih
tapi aku cuba sehabis baik la ye...
try utk mintak cuti pada hari tersebut..

utk my bos..
walaupun dy x baca
tapi i juz nk ckp dengan u la Mr. Wong
U have to be strong to face this situation
u can build your own business in a short time laaa...
don't worry ok???
make sure u take your meal correctly...
kesian tgk keadaan dy
mana x nya 
kerugiaan hampir mencecah 1 juta gak nye...

tu jek la...
harap korang x bosan la baca entri yg panjang lebar nih..

~gtg~














pic kakak special sikit..ssh betul nak carik pic akak..sory kak..dpt pic ni jek...hehehehe
selain family kalian la segala2nya....kita akan pastikan hari2 kita seronok ok??

0 comments: