Monday, April 4, 2011

hari-hari berlalu tanpa aku sedari.....

hari2 yang berlalu aku rasakan seperti sekejap dan terlalu cepat
hari yang ku lalui bersamanya membawa hampir sebulan usia perhubungan kami
mungkin masih baru pada akal fikirannya
tetapi hakikatnya ia merupakan tahap2 yang sukar untuk dilalui
mana nak kenal si dia
mana nak tahu apa yang si dia tak suka dan suka

namun begitu semua itu hampir dapat ku selesaikan sewaktu kami masih lagi dekat
hari makan dengan dia
duduk dengan dia
berbual2 dengan dia
tapi
semua ni akan berakhir tak lama lagi
tak de lagi makan sama2 hari2
duduk layan kerenah aku hari2
bawak aku g jalan hari2

tak akan ada lagi semua itu
kerana perjumpaan kami yang begini akan berakhir
selepas ni aku akan menuju ke alam yang lain pula bersamanya
dimana alam cinta jarak jauh
tak tahu la macam mana nanti jadinya

untuk si dia
  • awak, saya sayang awak
  • saya tak nk awak lupakan saya
  • saya nak awak jangan nakal2
  • saya nak awak setia
  • saya akan rindu saat2 dengan awak
  • saya nak awak pun rindu saat2 dengan saya
  • saya nak nangis bila ingat dekat awak

0 comments: