Tuesday, April 12, 2011

MAAF

Untuk kawan2 ku sekalian...
andai nya diri ini tersalah bicara mahu pun pertuturan
maafkan aku
kadang2 bukan niat ku untuk terjadi sedemikian

setiap manusia mempunyai masa untuk membuat kesalahan
tanpa diri ni menyedari 
kadang2 dia juga melakukan kesalahan
kadang2 dia rasa dia tak buat salah
tapi orang lain nampak kesalahan dia
maka
tegurlah dia
dan
maafkan la dia seandainya dia meminta maaf
bukan membuat dirinya terasa terasing

untuk kawan2 ku yang 10
saya nurul syafiqah binti zahari mohon ampun da maaf
sekiranya terdapat kesalahan pertuturan sewaktu bersama kalian
mungkin pada mata kalian aku ada membuat kesalahan
maafkan aku
mungkin aku tidak sedar akan kesalahan tersebut
sempena nak final ni kan
tetiba muhasabah diri mase tengok pic kita reramai
terasa diri ni mungkin banyak buat kesalahan
maka di kesempatan ini
aku mohon maaf
semoga persahabatan ini kekal hingga akhir hayat...



untuk rakan2 sekelas jugak...gambar curik ni...hehehehe


warga 439...kenangan dengan korang yang paling best la....nanti kita bawak anak2 kita dtg tengok rumah ni ye....impian korang kan??hahahaha



rakan2 comel ku....kalian memang terbaik laaaa...sampai bila2 kalian tetap kawan ku



ni la muke2 comel yang beli contact lens...hahahaha...waktu shopping yang sangat seronok....

0 comments: