Friday, April 8, 2011

sifatnya yang aku suka....suka sesangat

pada awal perkenalan lagi aku da suka satu sifat dia ni
aku tak tahu kenapa aku suka sangat
awal2 kenal dia lagi dia da tunjuk perangai dia
dia tak segan2 pun
chill jek
aku suke

tahu tak,
aku nampak dia happy jek
tak penah lagi la nampak dia sedih2
aku ingat lagi time aku tengah sedih
dia macam tahu2 jek aku tgh tahan nangis

lepas tu dia ajak aku keluar
ayat dia "jom naik moto, kita g jalan2 kat pantai"
ok la time tu
tak kisah pun
aku pun follow
sampai jek dekat pantai
dia tanya mcam ni
"kenapa ni?"
cube cerita
mana tahu boleh tolongke

aku pun cerita 
dengan air mata yang menjurai2
tapi dia chill jek
lap kan air mata aku time tu
chill kan?

kenangan2 tu sume tak boleh dilupakan
iye la
mana tak nya
time kita sedih ada orang yang fahan kita
gila tak suke
hahahahha

apa2 pun 
aku nak ucap terima kasih dekat dia
dia byk dengar cerita aku
dia pendengar yang setia
dia tak bosan pun dengar semua cerita aku
suke

*b, thanks ea time tu...kalau b lupa, b kene ingat kan bila perkara ni terjadi....hehehehhe...suke sangat2...tak kan lupa sampai bila2....

0 comments: