Sunday, July 17, 2011

aku dan dia

aku dengan dia??
kenapa tajuk entri aku mcm tu???
aku nk menceritakan mengenai aku dan dia laa

hahahahaha

ok2
back to tajuk entri ni
seminggu ada 7 hari tp aku memerlukan 6 hari untuk bekerja dan 1 hari saja untuk bersenang lenang
mule2 keje dalam hati ckp
xpela keje sabtu half day
rupe2 nye
hampehhhh
sampai ptg laaa
kol 5 mana ade half day
memandai jek ko kan

hahahahaha....
pagi msuk keje isi report production
amek bacaan air dan elektrik, tick name worker yang dtg n x dtg
lepas tu masuk ofis tulis repot
baru nk duduk nanti pesanan gas dtg
disebabkan aq assistant jd aq kene sign la invoice2 tu

hari2 tu jek la keje aq...
cume kalau 1 hb keje byk gila laaa
yg paling best bile kira gaji laaa
aq yg kira gaji korang ok
so jgn nk jahat2 dgn aq
hahahahaha
bajet jek lebih kan...

itu la cerita aq dan dia

0 comments: