Thursday, July 28, 2011

sediakan payung sebelum hujan

mood hari ni : unstable
mesti korang tertanya2 kenapa unstable...
act xde pe2 sgt pun
cume terkezut jek dengan perkembangan terbaru

ye laaa...
da lama x buat checkup
tetibe td rase nk buat checkup n audit kt satu laman sosial ni
byk bende yang musykil nih
byk penyelewengan yang berlaku nih

maka aku ambil keputusan untuk marah
hahahahaha
gelak2 ni marah ke??
aku spesis yang marah mls nk ckp byk
kalau aku cm lain mcm jek
tahu la yang aku mesti ade something yang xkene tu...

aq harap peluang yang aku bagi x disie2kan...
moga2 ini jadi kali terakhir
kalau pun bukan kali terakhir
en. kepercayaan tlg laaaa bantu saya
bantu saya jadi kuat...

tolong sy perlukan anda en. kepercayaan

p/s : en. kepercayaan akan datang kalau kita yang willing untuk terima dia...



0 comments: