Wednesday, May 4, 2011

moto bakul kat depan dan kenangan....

da lama da aku tak update blog ni...
ye la 2 minggu exam 
tak bawak bb kesayangan balik ke pd
dan bila balik ke rumah
ohhhh no
bb aku da terminate pulak
hahahahaha

sekarang aku kene update entries2 dari awal peninggalan bb di rumah hingga la hari2 terakhir kt pd
nk mula ngan mana satu pun da tak tahu da

mula dengan entries moto bakul depan
korang ingat tak moto lama2 dulu yang ada bakul kt depan
hadoiii
tak suka
tp bukan tu yang menyebabkan aku tak suka moto tu
tp sebab moto tu penah wt aku kene tahan dengan "mata-mata"
dapat surat cinta pulak tu

cita nya bila dia dtg bwk moto tu.....
haisshhh
bengang la time tuuu
aku pun pkse dia
pegi tepon kawan kesayangan tu
tuka moto
dy kata "dia g pd la syg"
aku ni degil
menjawab
"tak pe, kita tunggu smpai dia balik dr pd"

dengan muka sebel jek kesayangan aku
seb bek aku dpt kesayangan yg cm tu
kalau tak da lama dia tinggal aku
pegi makan sendiri jalan kaki
da ada moto pun memilih
hahahahahah

tp

dia tak cm tu
aku tahu
disebabkan aku dia kene tipu kwn dia tu ckp nk g seremban
tu pasal tuka mto
padahal nk g makan kt batu 4 jek
hahahahah

tp 
penipuan tak menjadi
mmg betul2 kami g seremban k
bukan main2 ye karo
hahahaha
maaf la
tak tahu nama penuh dia pe
letak jek la nama panggilan dia
"karo"
stylo tak nama tu
kami tak tipu tau
kami mmg pegi seremban
hahahahahaha

pe2 pun
terima kasih kesayangan
sebab awak layan kerenah kita
<3 <3
LOVE U SO MUCH

0 comments: