Sunday, May 22, 2011

nak macam "dia"

aku nak jadi macam dia
aku nak rasa tak ragu2 tu macam mana
bukan aku nk kata aku tak percaya dia
tapi aku kurang nak percaya

satu hari tu 
aku ada t'stalker fb membe dia
membe baik dia la actually
dia bahagia
sesekali ada la gado
tp happy gila

even kalau gado pun naik status
tp si jejaka dan si dara
cool jek
cm aq ni susah
aq naik status dy tacing
dy naik status aq tacing

tp ada 1 bnda yang aq tak berapa pasti
ttg komen2 dy
aq stalker2
komen2 dy byk dgn kwn2 lelaki dy jek
jrg la dgn kwn2 pmpn
ye la mungkin kerana
mereka pun telah ada ikatan
makanya mereka sedaya upaya jge hubungan mereka

untuk awak
kita nk jd cm diaorang
kita t'ingin nk jumpa diaorang face 2 face
seronok tgk hidup diaorang
awak seronok tak??
awak lg kenal mereka 
bukan saya

~sekian~

0 comments: