Monday, August 8, 2011

5 bulan sudah berlalu

ade blogger yang cakap
blog ni bukan untuk jaja kisah percintaan masing2
tapi bagi aku
kadang2 ade perlunya jugak aku cerita kisah aku
as long as aku x menyusahkan sape2 kan?????
blogger yang cakap cm tu mungkin blogger yang kejar duit semata2...
ok da terlalu jauh meluahkan perasaan

nampak x tajuk entri ni??
5 bulan sudah berlalu
ape maksud dia??
maksud dia 5 bulan sudah hubungan antara aku dan dia terjalin
antara siapa???
tu x yah la bagi tahu
korang yang baca mayb ade yg thu dan akan tahu
hihihihihihi

entri ni memang khas untuk dia
sbb ni kan kisah perhubungan aku dengan dia
xkn la nk dedikasikan entri ni untuk orang lain pulak kan???
hihihihihi

aku ada 8 harapan sempena 5 bulan yang pertama ni
* sentiasa berharap hubungan berjalan dengan lancar
* sentiasa ingin melihat dia sihat dan sejahtera
* sentiasa ingin berfikiran terbuka
* sentiasa mahukan dia ada tatkala susah atau senang
* sentiasa doakan yang terbaik untuknya tidak kira dari sudut apa pun
* sentiasa mahu dia berlaku adil
* sentiasa mahu dia selalu mengingati apa yang perlu dia ingati
last but not least 
* sentiasa nak dia jd milikku

pesanan untuk kamoo : harap kamo cepat sembuh nanti boleh berjimba bersama2

p/s : tahniah atas kejayaan :)

* pic kene kasi private sikit, tp bagi jugak la 1 2...hihihi

saya jadi secretary yang berkaliber 


dan kamoo


seorang juruelektrik yang mahir dan berwawasan