Wednesday, August 10, 2011

TAK BOLEH CAKAP DISEBABKAN GAME...

kali ni entri yang betul2 buat hati aku panas...
mana x nya
disebabkan GAME x boleh nk cakap da
mcm nk xnk jek
haissshhhh
bagi aku la setiap apa yang aku nk cakap tu penting
jadi orang yang aku sampai kan ape yang aku cakap tu aq anggap dia PERLU dengar

tapi 
hati aku agak panas bila respon yang diberikan x seperti yang diharapkan
maka aku mengambil keputusan untuk hentikan hasrat untuk meneruskan percakapan
ini semua kerana untuk menjauhi rasa panas di hati yang semakin membuak2
ini pendapat aku la
x smua orang ada pendapat yg sama mcm aku
so otak lain2 kan???
xde hal la korang nk ckp ape....
ni kan blog aq
setiap yang aku coretkan
adalah hasil pemikiran aku

keputusan yg aku ambik untuk mengelakkan hati aku lagi sakit
aku akan bercakap bila diperlukan sahaja
sekian
terima kasih...

0 comments: