Sunday, August 21, 2011

dedikasi khas...

ye la adat berteman dan berkawan
mmg ada pasang da surutnye...
kadang2 angin kencang kadang2 angin sepoi2 bahasa...
nmpk x ayat aku bermadah mcm A.Samad Said...
ahahahahah *muntah*
hihihihi
x yang sebenarnya entri kali ni untuk yang terlibat...tp yang x terlibat pun boleh bace what
xde hal la....
kalau x, xkn aku publish kt blog ni kn???

ok sila berhenti merepek kata blog ni
hihihihi
actually dari semalam aku dok nangis
hati risau
hidup x tenang
sbb ape????
ade la perselisihan faham yang x dpt di elakkan
x thu la kenapa dgn aku nih...
x boleh nmpk bende2 yang pelik dan sensitif
*smbil pukul2 kepala sendiri*
sedih tau
aku ni pulak jenis cepat sangat nk risau x tentu hala
duduk melukut ditepi gantang sambil menangis dan berkata "kenapa dia x angkat kol aku ni???aku thu la aku slah"
hihihihihihi
hari ni pulak ada plan nk pegi shopping
bygkan betapa x seronoknya aku shopping sebab hati x keruan
time tu Sang Pencipta sajalah yang tahu
Mcm orang hilang akal da jdnye

tapi aku bukan jenis yang nk give up betul2
selagi x dapat selagi tu aku tepon
smpai putus urat2 pun xpe
asal kan dia angkat
habis semua orang aku kol pesan suro dia angkat tepon

akhirnya tepat jam 1 tghari dia ANGKAT kol aku ok
tp time tu da rase xbes pulak sbb dgr dia mcm x happy
slh aku ke??mula2 xnk mengaku
tp bile fikir kalau aku ego jugak bile nk selesai
ok! mengalah
xpe laa....tu jek care yang terbaik
bila da dengar suara dia mcm x happy aku cuba jugak buat lawak2 kartun gitu
tp x jalan sbb aku MEMANG x pandai nk buat lawak
sekali lagi akhirnya
AKU SERAHKAN SEMUANYA KEPADA YANG MENCIPTA KAMI

p/s: harap hati dia lebih tenang 1 hari nanti:)

0 comments: