Saturday, August 20, 2011

S A Y A N G

perkataan yang paling mudah orang nk ucapkan
semua orang suke bila ade orang cakap mcm tu dekat kita kan??
aku pun suka..smpai nk melompat2...
hihihihi
tapi
perkataan ni sangat sensitif
bukan sebarang orang boleh fikir positif
ye la mana tak nye
kadang2 dengan perkataan ni jek
sebuah perhubungan boleh runtuh

pelik x 
kenapa aku cakap mcm tu???
ye la ....
kalau yg ckp syg tu xde kaitan dengan suami kite ke, bf kite ke, nenek kita ke, atuk kite ke
x ke nmpk mcm lain mcm jek...
korang nk fikir positif ke negatif dulu???
sila jawab pertanyaan ni dengan jujur

kalau tanya aku
aku x de jwpn 
sbb tu aku perlukan jwpn korang supaya aku dpt jawapan utk diri aku
ape2 pun
perkataan ni mmg mudah nk sebut
cume 2 suku kata jek maka terkeluarlah kalimat keramat ini

gtg

0 comments: