Saturday, August 6, 2011

gembira ke sedih????

aku x tahu la nak gembira ke sedih hari ni????
kenapa ek???
ok biar aku cerita kan situasi 

situasi pertama

hari ni 6 hb kn???
esk 7 hb
gaji sepatutnya 7 hb
tapi kan 7 hb tu hari ahad
xkan bos byr gaji ari ahad
pagi2 msuk ofis
saing2 dgn bos
dia x menunjukkan yg dia akan bayar gaji hari ni
ok xpela
mungkin isnin la tuuu


situasi kedua

bos keluar breakfast (my bos is chinese ok)
then 4 jam selepas tu dia pulang
thu x dia ckp ape???
"did u know about pay slip???"
aku dengan muka tersenyum
jawab : yes i know about that, y Mr Wong (nama bos aq)
dia ckp lagi
" i want u to print that statement"
pe mksdnye???
GAJI DA MASUK LAAAA
hahahahaha

puas aku dok merungut x tentu hala
rupa2 nya bos nk buat surprise
tengahari baru nk ckp
hahahahahaha

p/s : jd sekarang aku nak kena happy ke kene sedih????korang tolong jwbkan :)

0 comments: