Tuesday, August 2, 2011

pertama kali belajar....

hari ni buat pertama kali nya
aku belajar mengira gaji dan cepat2 menyedari kesalahan aku
semua statement akaun da hantar dekat bos 
skali dok belek2 statement copy yang ada kat aku
RUPA2 nya..................






aku salah backup bulan
da jadi bulan ogos
halamak cik nurul oi (name yg bos aq gune bila aku kt ofis)
ni gaji bulan julai la yunk
bukan gaji bulan ogos
dengan segeranya
aku menukar balik
lbh kurang 12 kali aku buat backup and restore tu





baru jadi......
haissshhh....ingt senang2 ke nk buat semua ni
aku belaja 10% jek dari orang lama
tapi aku kene buat 90%
mmg betul2 haru biru hidup aku ptg td
smpai kan client yang telefon aku bukan aku telefon client
mesti client tu ckp aku ni tipu
kate nk telefon tp dy yang telefon aku
mintak maaf cik client
saya BUAT SALAH YANG SAYA SENDIRI SEDAR DENGAN CEPAT

p/s : esk nak kene menghadap bos...ceritakan apa yang berlaku
dan unfair kalau dia nk marah2 aku
aku baru pestime buat la bosss



0 comments: